• 1
  • 0
Bestellen en verzenden
Nadat u een artikel naar keuze hebt gevonden, kunt u het gewenste artikel in uw winkelwagen plaatsen door op "Kopen" te klikken. U kunt vervolgens verder winkelen of direct naar de winkelwagen gaan.
 
In de winkelwagen
Hier vindt u een overzicht van alle artikelen die u in uw winkelwagen hebt geplaatst. Ook kunt u hier de verwachte levertijd alsmede ophaaldatum in ons magazijn terugzien.
Indien alles klopt, kunt u op "Afrekenen" klikken om uw bestelling af te ronden. U wordt gevraagd om in te loggen, of bij geen account, te registreren.
De artikelen in de winkelwagen zijn niet voor u gereserveerd.
 
Hoe verder te gaan na de bestelling?
Na uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging met uw ordernummer. We sturen ook een e-mail wanneer uw zending ons magazijn verlaat of wanneer uw zending in ons magazijn opgehaald kan worden. In deze e-mail ontvang u een tracking code, waarmee u uw pakket kunt volgen of ophalen in ons magazijn. Onder “Mijn account” kunt u ook de status van uw bestelling inzien.
 
Een beschadigd artikel of pakket ontvangen?
Bij de ontvangt van uw bestelling dient u zorg te dragen voor controle op de volledigheid van uw bestelling alsmede de staat van de artikelen (onbeschadigd). De eventuele beschadigingen en/of ontbrekende artikelen dienen binnen 24 uur na ontvangst van uw bestelling aan ons gemeld te worden. U kunt de melding via de e-mail of WhatsApp doen. Ons e-mailadres kunt u vinden onder “Contact”.
Let op! Het is belangrijk dat we minimaal één foto van de beschadiging, waar de schade duidelijk zichtbaar is, ontvangen alvorens we uw aanvraag kunnen verwerken.
Indien de beschadiging enkel aan het pakket is, kunt u een andere doos gebruiken voor een eventuele retourzending. Met het retourlabel zal het pakket kosteloos kunnen worden geretourneerd.